Sarpsborg Idrettslag eier en flott hytte som er et viktig samlingssted for medlemmene. Hytten ligger i vakre omgivelser og brukes til arrangementer, treningssamlinger og sosiale sammenkomster. Den er et symbol på fellesskap og samhørighet innen klubben, og et sted der idrettsutøvere kan slappe av og bygge bånd med hverandre. Hytten er en verdifull ressurs for Sarpsborg IL og et hjem for idrettsfamilien.

Det er selvfølgelig muligheter for å booke hytten!

Priser 2024

Ikke SIL-Medlemmerkr. 3000,-
SIL-Medlemmerkr. 2000,-
Pynting dagen førkr. 1000,-

Adresse for SIL-hytta: Vesthellinga 1, 1727 Sarpsborg

- Aldersgrense for utleie er 25 år

- Utleiekontakt: Per Arnfinn Fillingsnes, e-post pafillingsnes@hotmail.com /pafillingsnes@getmail.no. Mobil 47289633

- Utleievakt på SIL-hytta normalt tirsdager kl 1700-1730. Ring/avtal for sikkerhets skyld.

Utleiekontrakt underskrives og nøkkel utleveres/innleveres. Utleie normalt fra kl 1200 til kl 1000 neste

dag

Merk! Kalenderen er fremdeles ikke i bruk, så benytt dere av utleiekontakt som beskrevet ovenfor.